pakilti

MOTYVAI: PASLĖPTA PARDAVIMŲ PUSĖ

Esate pardavimo profesionalai, tačiau yra kur tobulėti? Praplėskite galimybes motyvų valdymo technikomis ir tapkite pardavimų superherojais!


Lektorė: Ilona Tamošiūnienė


PASKAITA SKIRTA

  • pardavėjams bei pardavimų skyrių vadovams;

  • įmonės vadovybei;

  • kitiems įmonės darbuotojams, turintiems kontaktą su esamais ar potencialiais 
įmonės klientais.

PASKAITOS TIKSLAI

  • išmokyti paskaitos klausytojus atkreipti dėmesį į savo ir į kliento tikruosius motyvus, sąveikaujant pardavimo procese bei pamatyti, kaip vidinės nuostatos formuoja tiek norimą rezultatą, tiek jo nebuvimą;

  • supažindinti su technikomis, leidžiančiomis pasirinkti racionalius motyvus, t.y. motyvus, kurie duos norimus rezultatus pardavimuose


APIE PASKAITOS TEMĄ

!

Pardavimai – banginis, laikantis verslą ir nulemiantis jo sėkmę, o šiuolaikinėje rinkoje kartais atrodo, kad parduodančių yra gerokai daugiau, nei perkančių. Klientai dūsta nuo pasiūlymų gausos, plūstančios tiek elektroniniu paštu, tiek telefonu. Todėl vis dažniau girdime: “ačiū, nedomina”, “galbūt vėliau”, “ne, nereikia, aš jau dirbu su kitais” ir panašiai. Ir tuo pačiu, visiems aišku – nebus reikiamų pardavimų, nebus verslo.

!


O tam, kad pardavimai vyktų, jūs skaitote knygas, lankotės seminaruose ir šiandien, ko gero, žinote bent 20 technikų, garantuojančių pardavimo sėkmę. Jeigu jų naudojimas jums duoda tą rezultatą, kurio norite – puiku ir pirmyn. O ką daryti, jeigu ne? Ar tai reiškia, kad technikos blogos? Tikrai ne, juk kolega jas naudodamas parduoda dvigubai daugiau. Ar tai reiškia, kad nemokate jų naudoti? Greičiausiai mokate, juk ne veltui mokėtės. Galbūt stengiatės per mažai? Tikrai ne, juk jums rūpi jūsų pačių ir įmonės, kurioje dirbate, gerovė. 
Tad kur gi tas varžtelis, kurį paveržus, skaičiai mėnesio pabaigoje galėtų būti labiau džiuginantys? Tas varžtelis yra jūsų motyvai.

!

Motyvai – tai tikrieji jūsų tikslai. Tai, kad su klientu einate susitikti, norėdami jam parduoti, visai nereiškia, kad būtent toks ir yra jūsų tikrasis tikslas. Labai dažnai jūs ne pardavinėjate, o realizuojate savo neįsisąmonintus motyvus. Skamba neįtikėtinai? Tad kodėl jūsų pardavimai atsilieka nuo suplanuotų? Sunku patikėti, kad sąmoningai pasirinkote tokią įvykių eigą?

!

Logika paprasta: šiandieninis rezultatas ir yra tikrojo jūsų tikslo išraiška. Turite ne tai, ką mintyse ar ant popieriaus planavote, o tai, ko siekėte iš tikrųjų. Nes tai, ką jūs galvojate, apie tai, ką darote, ir tai, ką darote iš tikrųjų – yra du skirtingi dalykai.


PASKAITOS TURINYS

  • Kaip formuojasi rezultatas ir kodėl gaunate tą patį?

  • Atsakomybės klausimai: klientas ne tas ar aš ne tą?

  • 4 motyvai: vardan ko ir kodėl?


Motyvai – tai įrankis, leidžiantis suprasti tikruosius tikslus ir atveriantis galimybes naujiems pasirinkimams bei sprendimams.


PASKAITOS NAUDA

!

Suvokdami savo motyvus (arba tikruosius tikslus), jūs turite galimybę juos valdyti, tai reiškia – motyvą pakeisti tikslu parduoti.
 Suvokdami savo motyvus, jūs geriau suprasite kitus ir lengviau prisitaikysite prie jų poreikių – matysite aiškesnį vaizdą ir kalbėsite kliento kalba, kas sukurs palankesnes sąlygas pardavimui.

!

Kol mes nesuvokiame savo tikrųjų motyvų – vardan ko ir kokių rezultatų mes siekiame iš tikrųjų - mums atrodo, kad viskas vyksta taip, kaip suplanavome, tačiau labai dažnai gautas rezultatas neatitinka nei mūsų pačių, nei kolegų, nei vadovų lūkesčių. Motyvai – tai būdas pamatyti tai, ką mes darome ir ko nedarome IŠ TIKRŲJŲ ir kodėl. Pamatę schemą, pagal kurią “štampuojame” vis tuos pačius rezultatus, mes gauname galimybę padaryti kitaip, siekiant kitų rezultatų.


PASKAITĄ VEDA

Ilona galutiniai-26

Ilona Tamošiūnienė

Ugdomojo vadovavimo specialistė (Professional Coach ICU), pokyčių konsultantė, lektorė, knygos “Išlaisvink drąsą gyventi” autorė.

Baigiau Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakultetą, 15 metų dirbau marketingo srityje, iš kurių 10 metų – vadovaujančiose pozicijose. Nuo 2009 metų organizavau transformacinių programų autoriaus, sertifikuoto Transerfingo mokyklos trenerio, rezultatų siekimo programos autoriaus Jurijaus Micharevo mokymus ir buvau asmeninė jo mokinė, du metus mokymuose dirbau trenerio asistente. 2013 m. baigiau ugdomojo vadovavimo kursą su NLP pakraipa “Professional Coach ICU”. Nuo tada vedu seminarus, konsultuoju individualiai.

Prisimindama tuos laikus, kai buvau vadove ir verslo savininke, kartais pagalvoju “jeigu visa tai būčiau žinojusi ir suvokusi tada...”. Bet “jeigu” nebūna. Žinodama verslo subtilybes, pabuvojusi abejose barikadų pusėse (ir vadovų, ir pavaldinių), puikiai suprantu tiek darbo, tiek santykių speciIiką ir sunkumus. Todėl ir su vienais, ir su kitais noriu pasidalinti tuo, kas tikrai padės pažvelgti kiek kitu kampu ir pamatyti savo verslą ar darbą kitoje perspektyvoje bei atrasti naujų sprendimų. O nauji sprendimai – nauji ir rezultatai.


PAPILDOMA INFORMACIJA

  • grupės dydis: 5 - 20 dalyvių;

  • konferencinis formatas: grupės dydis neribotas;

  • kalba: lietuvių arba rusų (anglų k. galima su vertimu);

  • paskaitos trukmė: 3 val;

  • kaina: derinama individualiai.


DĖL PASKAITOS TEIRAUKITĖS:

tel. 8 641 63055 / giedrius@vividseminars.com

Arba užpildykite žemiau esančią formą ir mes su Jumis susisieksime.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Komentarai