pakilti

Motyvai: paslėpta rezultatų pusė

Realūs rezultatai nutolę nuo planuotų? Praplėskite galimybes motyvų valdymo technikomis ir pasiimkite nugalėtojo titulą!


Lektorė: Ilona Tamošiūnienė


SEMINARAS SKIRTAS

  • įmonės vadovybei, skyrių, departamentų vadovams;

  • savininkams;

  • kitiems įmonės darbuotojams, tiesiogiai dalyvaujantiems rezultatų siekimo procese.

SEMINARO TIKSLAI

  • išmokyti dalyvius atkreipti dėmesį į savo tikruosius motyvus bei pamatyti, kaip vidinės nuostatos formuoja tiek norimą rezultatą, tiek jo nebuvimą;

  • supažindinti su technikomis, leidžiančiomis pasirinkti racionalius motyvus, t.y. motyvus, kurie duos norimus rezultatus.


APIE SEMINARO TEMĄ

!

Rezultatai – vienintelis realus kriterijus, atspindintis mūsų mąstymo ir elgesio efektyvumą. Rengiame verslo planus, paruošiame veiksmų planą, sukuriame strategijas ir, atrodytų, - tik imk ir įgyvendink. Tačiau labai dažnai planuojami rezultatai pasilieka popieriuje, o realybė rodo visai kitą vaizdą. Tos sritys, kuriose rezultatai atitrūkę nuo pageidaujamų, siunčia įspėjimą, kad atėjo laikas iš naujo pasižiūrėti į rezultato siekimo procesą ir koreguoti tai, kas stringa.

!


Logika paprasta: šiandieninis rezultatas ir yra tikrojo jūsų tikslo išraiška. Turite ne tai, ką mintyse ar ant popieriaus planavote, o tai, ko siekėte iš tikrųjų. Nes tai, ką jūs galvojate, apie tai, ką darote, ir tai, ką darote iš tikrųjų – yra du skirtingi dalykai. 
Tad kur gi tas varžtelis, kurį paveržus, skaičiai mėnesio pabaigoje galėtų būti labiau džiuginantys? Tas varžtelis yra jūsų motyvai.

!

Motyvai – tai tikrieji jūsų tikslai. Tai, kad, pavyzdžiui, einate susitikti su klientu, norėdami jam parduoti, visai nereiškia, kad būtent toks ir yra jūsų tikrasis tikslas. Labai dažnai jūs siekiate ne rezultato, o realizuojate savo neįsisąmonintus motyvus. Skamba neįtikėtinai? Tad kodėl realūs rezultatai atsilieka nuo suplanuotų? Sunku patikėti, kad sąmoningai pasirinkote tokią įvykių eigą.


SEMINARO TURINYS

  • Kaip formuojasi rezultatas ir kokie yra pagrindiniai 'stabdžiai' jo siekiant?

  • Motyvacija: kas tai ir kur ji gyvena?

  • 4 pagrindiniai motyvai, kurie pakeičia deklaruojamus tikslus.


Motyvai – tai įrankis, leidžiantis suprasti tikruosius tikslus ir atveriantis galimybes naujiems pasirinkimams bei sprendimams.


SEMINARO NAUDA

!

Suvokdami savo motyvus (arba tikruosius tikslus), jūs turite galimybę juos valdyti, tai reiškia – motyvą pakeisti tikslu gauti suplanuotą rezultatą.

!

Kol mes nesuvokiame savo tikrųjų motyvų – vardan ko ir kokių rezultatų mes siekiame iš tikrųjų - mums atrodo, kad viskas vyksta taip, kaip suplanavome, tačiau labai dažnai gautas rezultatas neatitinka nei mūsų pačių, nei kolegų, nei vadovų lūkesčių. Motyvai – tai būdas pamatyti tai, ką mes darome ir ko nedarome IŠ TIKRŲJŲ ir kodėl. Pamatę schemą, pagal kurią “štampuojame” vis tuos pačius rezultatus, mes gauname galimybę padaryti kitaip, siekiant kitų rezultatų.


SEMINARĄ VEDA

Ilona Tamošiūnienė

Ugdomojo vadovavimo specialistė (Professional Coach ICU), pokyčių konsultantė, lektorė, knygos “Drąsa gyventi” autorė.

Baigiau Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakultetą, 15 metų dirbau marketingo srityje, iš kurių 10 metų – vadovaujančiose pozicijose. Nuo 2009 metų organizavau transformacinių programų autoriaus, sertifikuoto Transerfingo mokyklos trenerio, rezultatų siekimo programos autoriaus Jurijaus Micharevo mokymus ir buvau asmeninė jo mokinė, du metus mokymuose dirbau trenerio asistente. 2013 m. baigiau ugdomojo vadovavimo kursą su NLP pakraipa “Professional Coach ICU”. Nuo tada vedu seminarus, konsultuoju individualiai.

Prisimindama tuos laikus, kai buvau vadove ir verslo savininke, kartais pagalvoju “jeigu visa tai būčiau žinojusi ir suvokusi tada...”. Bet “jeigu” nebūna. Žinodama verslo subtilybes, pabuvojusi abejose barikadų pusėse (ir vadovų, ir pavaldinių), puikiai suprantu tiek darbo, tiek santykių speciIiką ir sunkumus. Todėl ir su vienais, ir su kitais noriu pasidalinti tuo, kas tikrai padės pažvelgti kiek kitu kampu ir pamatyti savo verslą ar darbą kitoje perspektyvoje bei atrasti naujų sprendimų. O nauji sprendimai – nauji ir rezultatai.


PAPILDOMA INFORMACIJA

  • grupės dydis: 5 - 20 dalyvių;

  • konferencinis formatas: grupės dydis neribotas;

  • kalba: lietuvių arba rusų (anglų k. galima su vertimu);

  • seminaro trukmė: 3-4 val;

  • kaina: derinama individualiai.


DĖL SEMINARO TEIRAUKITĖS:

Ilona Tamošiūnienė / tel. 8 624 66482 / ilona.tamosiuniene@108studija.lt

Giedrius Švetkauskas / tel. 8 641 63055 / giedrius.svetkauskas@vivapersona.lt

 

Komentarai