pakilti

5 paprasti pratimai, padėsiantys pagerinti dieną

Vizualizacija – tai efektyvus būdas, padedantis kurti pozityvius pokyčius. Šį metodą galite naudoti visose gyvenimo srityse, kurias norėtumėte pagerinti. Amerikietis energoterapeutas Jeffrey Allen siūlo išbandyti paprastus pratimus, sprendžiant kasdieninius klausimus.

1. KAI REIKIA SUKAUPTI DĖMESĮ

Aiškiam mąstymui ir intuicijai reikia jūsų susikaupimo ir dėmesio.

Patarimas: įsivaizduokite, kad ties jūsų akimis (viduje) yra magnetas, pritraukiantis visą jūsų išsklaidytą energiją ir dėmesį. Pajauskite, kaip energija pradeda kauptis akių srityje. Duokite sau minutę, kad sukauptumėte energiją, atsimerkite ir tęskite savo dieną.

2. KAI REIKIA ĮKVĖPIMO IR KŪRYBIŠKUMO

Kūrybinis procesas reikalauja nemažai energijos.

Patarimas: įsivaizduokite, kad iš viršaus link jūsų leidžiasi energijos srautas, per viršugalvį įeina į jūsų galvą, užpildo ją, užpildo kaklą, rankas ir delnus. Pabūkite minutę ir tuomet, norėdami sustiprinti kūrybinės energijos srautą, delnus sugniaužkite – atgniaužkite (tarytum uždarote ir atidarote). Kai pajusite energijos antplūdį, pratimą galite baigti.

3. KAI JAUČIATĖS ĮSITEMPĘ

Dienos metu kartais jaučiate “perkorovas”. Išlaisvinkite erdvę kvėpavimui ir sustiprinkite energiją.

Patarimas: įsivaizduokite, kad jus supa švytintis energijos burbulas. Su kiekvienu įkvepimu-iškvėpimu burbulas didėja. Kvėpuokite, kol burbulas išsiplės per ištiestos rankos atstumą. Pajauskite savo buvimą šiame energijos burbule, pajauskite, kaip jums darosi vis lengviau kvėpuoti, įtampa rimsta ir jūs vis geriau jaučiate savo kūną.

4. KAI JAUČIATĖS “IŠSIBARSTĘ”

Kartais mes jaučiamės išsibarstę ir bandome “persiplėšti” tarp visų reikalų, kurie reikalauja mūsų dėmesio, pamiršdami, kur esame. “Įsižeminimas” padės susikaupti ir sugrąžinti dėmesį į šią akimirką.

Patarimas: įsivaizduokite, kaip jūsų kojos nuo klubų virsta medžio kamienu, iš pėdų išauga stiprios šaknys ir leidžiasi giliai į žemę. Pajauskite, kaip iš žemės į jus sugrįžta stiprybė. Jūs jaučiatės tvirtai, kaip medis. Pabūkite šioje būsenoje minutę ir tęskite savo dieną.

5. KAI REIKIA PRIIMTI SPRENDIMĄ

Kartais reikia išspręsti situacijas, o jūs nežinote, kurį sprendimo variantą pasirinkti.

Patarimas: atsisėskite, atsipalaiduokite, užsimerkite. Prieš save įsivaizduokite didelį ekraną, kuriame pamatykite tris galimus situacijos sprendimo variantus. Į kiekvieną variantą mintyse nutieskite keliukus ir eikite kiekvienu iš jų. Atkreipkite dėmesį, ką jūs eidami matote, ką jaučiate, kaip į tai reaguojate. Kuris keliukas jums patiko labiausiai? Greičiausiai tai ir bus tinkamiausias sprendimas.

O JEIGU SIEKIATE ILGALAIKIŲ REZULTATŲ, PRISIJUNKITE PRIE NUOTOLINĖS PROGRAMOS >>>

Komentarai